Het opruimen van e-mails kan stressvol zijn, vooral omdat er elke dag een grote hoeveelheid informatie binnekomt. Het archiveren van e-mails naar PDF bestanden kan niet alleen helpen bij het bijhouden van oude, belangrijke informatie, maar helpt ook ruimte vrijmaken op uw computer. In dit artikel leert u hoe u e-mails kunt samenvoegen tot een PDF bestand.
De Beste Mail Samenvoeg PDF Software
Het bovenstaande probleem kan eenvoudig en snel worden opgelost met behulp van PDFelement. Deze handige software met meerdere functies kan worden gebruikt om meerdere bestanden samen te voegen tot één PDF bestand voor archiveringsdoeleinden.
Afgezien van de samenvoegfunctie, heeft PDFelement een breed scala aan functies op het gebied van PDF bewerking. Hiermee kunt u hele PDF pagina's bewerken, annoteren, toevoegen of verwijderen, PDF bestanden converteren naar andere bestandsformaten, comprimeren en zelfs gescande kopieën van PDF documenten bewerken die anders niet leesbaar zouden zijn.
Hoe Mail Bestanden Samenvoegen tot PDF
(Alleen beschikbaar in de Windows versie)
Stap 1. Print Elke Mail naar een PDF
Open uw e-mail inbox, klik op de knop Afdrukken en kies PDFelement als de printer om af te drukken.
Stap 2. Bewaar Elke PDF
Na het afdrukken wordt het gemaakte PDF bestand automatisch in het programma geopend. Kies de knop "Opslaan" in het menu "Bestand" om het PDF bestand op uw computer op te slaan.
Stap 3. Combineer Meerdere PDF's tot Een PDF
Nadat u alle gemaakte PDF's op uw computer hebt opgeslagen, kunt u ze combineren in één PDF bestand om de informatie beter te kunnen volgen. U kunt dus klikken op het vak "Combineer PDF's" in het startvenster om meerdere PDF's erin samen te voegen.