PDFelement - Bewerken, Annoteren, Vullen en Ondertekene van PDF Documenten

appstore
Download in de App Store

PDFelement - Lezen, Annoteren en Ondertekenen van PDF

appstore
Download het in Google Play

Als je een handtekening in Word wilt zetten raden we je aan de processen toe te passen die in deze zelfstudie worden vermeld. Als je wilt weten hoe je een handtekening in Word kunt zetten, zijn er verschillende stappen die je moet toepassen om ervoor te zorgen dat de uitkomst overeenkomt met je eisen. Om een handtekening in Word te zetten, is het goed dat je het werk snel kunt uitvoeren. Als je je ooit hebt afgevraagd hoe je een handtekening kunt maken in Microsoft Word dan geeft deze gids je een duidelijke uitleg.

Hoe een Handtekening Zetten in Word

De stappen die je moet toepassen, zijn de volgende. Het volgen van deze stappen wordt ten zeerste aangeraden, omdat ze heel praktisch zijn.

    1. Zet je handtekening op een stuk papier en scan deze om op de computer op te slaan als een beeldformaat.
    2. Open je Word document, klik op de knop "Invoegen"; "Afbeelding" om naar de handtekening te zoeken.
    3. Schrijf de tekst die je aan de handtekening wilt toevoegen en selecteer beide. Selecteer de Quick parts en geef de handtekening een naam om op te slaan voor toekomstig gebruik.
handtekening zetten in word
    1. Als je de opgeslagen handtekeningafbeelding al in Word hebt, kun je dezelfde stap uitvoeren door het tabblad "Invoegen" te gebruiken om het proces te starten.
    2. Klik op Quick parts om verder te gaan. Selecteer de "Auto tekst" en vervolgens de naam van de handtekening.
hoe een handtekening zetten in word
    1. Vul alle velden voor handtekeninginstellingen in en druk op OK. U ziet de handtekeningregel aan je document toegevoegd.
dzet je handtekening in word

Voordelen van het PDF Formaat

Het PDF formaat wordt aangeraden voor gebruikers die tekst voor professioneel gebruik nodig hebben. Het formaat heeft een logonderhoud faciliteit die ervoor zorgt dat je het volledige pad krijgt van de wijzigingen die in het document zijn aangebracht. Het PDF formaat zorgt er ook voor dat je de beste resultaten en de beste leesbaarheid krijgt. Het formaat wordt geleverd met gratis lezers die soms ook als editors werken om het document te wijzigen. De editors zijn betaald, maar de lezers van de PDF bestanden zijn volledig gratis. Het formaat kan ook zoeken naar en zinnen veranderen die je wilt.

PDFelement is een programma waarmee gebruikers de problemen van de normale PDF bewerkers makkelijk kunnen oplossen. Het programma is eenvoudig te gebruiken en is ingebed met letterlijk honderden functies die je op je PDF bestanden kunt uitvoeren. Het programma heeft een interface waarmee je alle wijzigingen eenvoudig in de PDF bestanden kunt aanbrengen. Er is geen technische kennis nodig om met het programma aan de slag te gaan. Het zorgt ervoor dat je de beste resultaten krijgt als het gaat om PDF manipulatie. Het wordt beoordeeld als een van de beste programma's aller tijden.

Functies van het programma:

  1. Het bewerken van het programma is weergaloos en staat hoog aangeschreven voor deze functie. Het heeft een robuuste bewerkingsmachine waarmee computergebruikers hun documenten kunnen bewerken.
  2. Je kunt je PDF bestanden altijd veilig bewaren. Maak een back-up van gevoelige inhoud om te voorkomen dat anderen je meest vertrouwelijke gegevens zien.
  3. Je kunt de op PDF bestanden gebaseerde formulieren wijzigen volgens je vereisten. Pas je eigen formulieren aan met selectievakjes, knoppen en tekstvelden.
  4. Niet alleen het gebruik van het programma is eenvoudig, maar het kan ook gemakkelijk worden geïnstalleerd. De installatie is soepel en wordt vaak zonder enige storing voltooid.
mijn handtekening zetten in microsoft word

Hoe Handtekening Zetten in PDF's

Het proces dat je moet volgen om ervoor te zorgen dat de handtekening in een PDF bestand wordt getekend. De stappen zijn zeer eenvoudig te volgen met de software in kwestie.

Stap 1. Importeer de PDF

Importeer het PDF bestand naar het programma door op de knop op de hoofdinterface te drukken of sleep het PDF bestand naar het programmavenster om het automatisch te openen.

microsoft word handtekening zetten

Stap 2. Maak een Aangepaste Stempel

Zet eerst je handtekening op een stuk papier. Scan het om het op je systeem op te slaan; je kunt ook een foto maken om het op je computer te importeren. Gebruik de "Opmerking"; "Stempel Maken" om de handtekeningafbeelding te importeren als een aangepaste stempel.

een handtekening zetten in word

Stap 3. Aangepaste Stempel Toevoegen

Ga naar het menu "Stempel", je zult de handtekeningafbeelding in de categorie "Aangepast" vinden. Klik erop en klik op de pagina waar je de stempel wilt toevoegen, het zal direct verschijnen. Sleep de vier hoeken van de handtekeningstempel om het formaat aan te passen aan je pagina.

hoe zet ik een handtekening in word
Home > MS Word-functies > Hoe een Handtekening Tekenen in Word
Wondershare Editor

Posted by to MS Word-functies
Updated:

Digitaliseer papierwerk en versnel de manier waarop jij documenten maakt, voorbereidt en ondertekent.

Beschikbaar voor Windows, Mac & iOS.

Gratis Proberen Nu Kopen