Top

PDFelement - Bewerken, Annoteren, Vullen en Ondertekene van PDF Documenten

appstore
Download in de App Store

PDFelement - Lezen, Annoteren en Ondertekenen van PDF

appstore
Download het in Google Play

Hoe een Digitale Handtekening Invoegen in Word

author name

2022-05-05 15:04:57 • Filed to: MS Word-functies • Proven solutions

Om een digitale handtekening in Word in te voegen zijn er veel opties die je kunt toepassen als het om Word gaat. Het betekent dat er veel tools van derden zijn om het werk gedaan te krijgen. Het is echter niet aan te raden om een digitale handtekening in Word in te voegen, omdat Word alle tools heeft die heel gemakkelijk te gebruiken zijn. Als je wilt weten hoe je een digitale handtekening in Word plaatst, is het ten zeerste aan te raden om het proces te volgen dat in dit artikel wordt genoemd. Het zorgt ervoor dat u het beste resultaat krijgt zonder gedoe of procescomplexiteit.

Invoegen van een Digitale Handtekening in Word

Het is erg belangrijk dat je een handtekening in je document krijgt door het proces te volgen hieronder dat wordt vermeld.

    1. Plaats eerst de aanwijzer naar de locatie waar je de handtekening wilt laten invoegen. Druk op het tabblad "Invoegen" om het werk gedaan te krijgen.
    2. Klik onder de tekstgroepsectie op de "Handtekeningregel" om door te gaan met het proces.
insert digital signature in word
    1. In "Handtekening Instellen" moet je alle details invullen die op het formulier worden weergegeven dat verschijnt. Er zijn verschillende secties die je moet invullen door de juiste details in te voeren.
how to insert digital signature in word
    1. De handtekeningregel wordt aan het document toegevoegd.
    2. Selecteer "Ondertekenen" door met de rechtermuisknop op de handtekeningregel te klikken die je de bovenstaande stap is toegevoegd.
    3. Selecteer en voeg de afbeelding van de handtekening toe in het vak dat verschijnt.
    4. Vul de rol van de handtekeninghouder in de vervolgkeuzelijst in. Het zorgt ervoor dat je de geldigheid van de handtekening invoert die aan het programma is toegevoegd
insert a digital signature in word
  1. Klik op "Details > Aanvullende Ondertekeningsinfo" om meer details over de handtekening in te voeren die aan het document zijn toegevoegd. Vul alle aanvullende informatie over de handtekening in zoals vermeld in het onderstaande formulier.
  2. Selecteer het certificaat dat je wilt gebruiken om het document te autoriseren om de handtekening te krijgen. Voer eventueel het tokenwachtwoord in. Het is ook aan te raden om de ingebouwde Word certificaten te gebruiken om de handtekening in het document te krijgen. Klik op "OK" als je klaar bent.
  3. De handtekening wordt aan het document toegevoegd.
  4. Controleer de handtekeningdetails door met de rechtermuisknop op de handtekeningstrook te klikken en vervolgens op "Handtekeningdetails" te klikken".

Met PDFelement kun je een digitale handtekening toevoegen bij het maken van een digitale ID als er nog geen is gemaakt. Nadat je er een PDF bestand in hebt geopend, klik je op het tabblad "Beveiligen", selecteert de knop "Handtekening Plaatsen", klik je op de PDF pagina en krijg je een nieuw pop-up venster. Klik op "Nieuwe ID" om er een te maken met je persoonlijke of professionele e-mailadres. Het programma leidt je naar het proces voor ondertekenen van documenten zodra dit is voltooid. Meer informatie over hoe een handtekening in PDF toe te voegen.

insert digital signature in word 2013

Voordelen van een PDF Document

Het PDF-formaat is een zegen voor de gebruikers die het gebruiken voor veilige bestandsoverdracht. De compressie van de gegevens door het PDF-formaat zorgt ervoor dat u de ultieme opslagbesparing krijgt. Het formaat staat hoog aangeschreven om ervoor te zorgen dat het het meest gebruikte formaat aller tijden wordt.

Het PDF formaat is zeer geavanceerd en kan de functies uitvoeren die niet met Word kunnen worden uitgevoerd. Het formaat vereist ook geen betaalde lezers, aangezien Adobe Acrobat Reader gratis is. Het PDF formaat wordt ook gebruikt voor zakelijke doeleinden, omdat het heel gemakkelijk is om de wijzigingen bij te houden die door gebruikers zijn aangebracht.

PDFelement s een programma dat je zeker nodig hebt als je gemakkelijk je PDF-bestanden wilt bewerken. Dit programma is zeer geavanceerd en laat je snel werken als het gaat om PDF-bestanden.

PDFelement heeft een interface die heel gemakkelijk te begrijpen is. De opties zijn gescheiden onder de tabbladen, zodat je gemakkelijk degene kunt vinden die je nodig hebt. Voor nieuwelingen werkt dit programma als een tierelier. Het programma kan ook voor zakelijke doeleinden worden gewijzigd, hoewel hiervoor een aparte offerte vereist is. PDFelement heeft letterlijk honderden functies die PDF gerelateerde processen gemakkelijk voor je maken. Het wordt ten zeerste aangeraden aan gebruikers die uitsluitend met PDF bestanden werken.

how to insert a digital signature in word
  • Het is heel gemakkelijk te gebruiken voor zover het de basis PDF functies betreft. Het kan worden gebruikt om PDF's te openen, op te slaan, af te drukken en te markeren.
  • Dankzij de grafische interface is het heel gemakkelijk voor je om elk grafisch element in je PDF toe te voegen, te verwijderen, te verplaatsen, van grootte te veranderen en te roteren.
  • De functies van dit programma zijn in hoge mate geautomatiseerd, zodat het een interactief formulierveld kan maken en het formulierveld automatisch kan herkennen.
  • De bewerkingskracht van dit programma is geweldig. Het heeft een robuuste bewerkingsengine waarmee computergebruikers al hun documenten kunnen bewerken.

Probeer Het Gratis or Koop PDFelement Nu!

Probeer Het Gratis or Koop PDFelement Nu!

Koop PDFelement Nu!

Koop PDFelement Nu!


author name

Carina Lange

Editor

Home > MS Word-functies > Hoe een Digitale Handtekening Invoegen in Word