Top

PDFelement - Bewerken, Annoteren, Vullen en Ondertekene van PDF Documenten

appstore
Download in de App Store

PDFelement - Lezen, Annoteren en Ondertekenen van PDF

appstore
Download het in Google Play

Hoe Gratis een Electronische Handtekening Maken in Word

author name

2022-05-05 15:07:32 • Filed to: MS Word-functies • Proven solutions

De vraag hoe maak je een elektronische handtekening in Word, heeft veel gebruikers verbijsterd. Dit komt allemaal doordat het proces dat is ingebouwd relatief complex is. Om een elektronische handtekening te maken in Wordhoef je er alleen maar voor te zorgen dat je het proces toepast, zoals in deze zelfstudie wordt besproken. Als je deze handleiding eenmaal hebt doorlopen, hoef je nooit meer naar de term te zoeken, d.w.z. hoe maak ik een elektronische handtekening in Word. Er zijn veel problemen waarmee je te maken krijgt in dit proces. Er zijn veel stappen die nodig zijn om het werk gedaan te krijgen .

Maak een Electronische Handtekening in Word Documenten

Volg dit proces dat ten zeerste wordt aanbevolen om het werk vlot uit te voeren.

    1. Klik eerst op het tabblad "Invoegen" op het hoofdtabblad dat standaard verschijnt zodra je Word doc opent.
    2. Druk op de "Signature Lane" om het hoofdproces te starten. Het is de eerste stap die je moet volgen om ervoor te zorgen dat het handtekeninggerelateerde proces start.
make electronic signature word
    1. Het vak "Handtekening Instellen" verschijnt. Alle velden die worden weergegeven, moeten worden ingevuld. Hoewel het niet verplicht is, moet je toch alle tabbladen invullen.
    2. Je ziet dan het handtekeningvak verschijnen.
how to make an electronic signature in word
    1. Klik met de rechtermuisknop op het handtekeningvak en zorg ervoor dat de tekenoptie is geselecteerd..
    2. Selecteer de afbeelding van de handtekening die je wilt toevoegen. Druk ook op de "X" optie.
    3. Selecteer het verbindingstype dat je op het bord wilt hebben. Dit zorgt ervoor dat je een rol toewijst aan de handtekeninghouder. Documentvalidatie wordt ook in deze stap gedaan.
    4. Als je de aanvullende informatie wilt toevoegen, moet je het tabblad Details invullen. De pop-up moet volledig worden gevuld om ervoor te zorgen dat de volledige informatie aan de handtekening wordt toegevoegd.
    5. Selecteer het handtekeningtoken. Als de token een wachtwoord vereist, is het erg belangrijk dat je er een opgeeft. Het is ook belangrijk dat je het op Word gebaseerde token gebruikt, aangezien tokens van derden helemaal niet worden aanbevolen.
how to make electronic signature in word

De handtekening wordt aan het document toegevoegd. Als je de handtekening wilt valideren, is het raadzaam om met de rechtermuisknop op de handtekening te klikken om het werk gemakkelijk gedaan te krijgen.

PDFelement is een programma dat hoog aangeschreven staat om je PDF formaat te beheren. Er zijn veel problemen met PDF die volledig worden opgelost met dit programma. Het beste deel van het programma is het feit dat het de gebruikers in staat stelt om de processen op een zeer eenvoudige manier toe te passen. Het is zeer intuïtief in gebruik en daarom erg populair. Het programma wordt ook geleverd met een proefversie, zodat je het vóór de definitieve aankoop kunt gebruiken. Het wijzigen en bewerken van het PDF formaat was nog nooit zo eenvoudig als dit programma het heeft gemaakt.is a program which is highly regarded to manage your PDF format. There are many issues related to PDF which are completely solved with th.

Download en installeer het programma. Klik op de knop "Bestand Openen" om het PDF bestand in het programma te importeren. Klik op het tabblad "Beveiligen" om ervoor te zorgen dat je de handtekeningen aan je PDF document toevoegt. Het "Document Ondertekenen" verschijnt alleen wanneer je het vierkant op het PDF document tekent om het te ondertekenen. "Digitale ID Toevoegen" wordt alleen gebruikt als je de handtekening voor de allereerste keer toevoegt. Je kunt de ID maken met je persoonlijke of professionele e-mailadres. Voor meer informatie over hoe een elektronische handtekening aan PDF toe te voegen, klik je hier.

how to make an electronic signature in word

Tips: Word Formaat versus PDF Formaat

Het PDF formaat is een van de meest gebruikte formaten om ervoor te zorgen dat je het beste resultaat krijgt. Het formaat zorgt ervoor dat je het beste resultaat krijgt als het gaat om data-overdracht. Het algemene beheer van het formaat is heel eenvoudig en staat daarom hoog aangeschreven. Zelfs de wetgerelateerde documenten worden in dit formaat gepresenteerd, omdat het normaal niet kan worden bewerkt. Het beste van dit formaat is dat het universeel is en dat er geen extra installaties nodig zijn om het te laten werken. Het PDF-formaat wordt ook geaccepteerd door de grote bedrijven omdat het zeer betrouwbaar is.

  • Om de basis PDF functies uit te voeren, is dit programma een zegen. Het kan worden gebruikt om PDF's te openen, op te slaan, af te drukken en te markeren.
  • Als je zelf geen Engels spreekt, dan is dit programma iets voor jou. Het programma ondersteunt ongeveer 26 van de meest gesproken talen wanneer het de gescande documenten of formulieren omzet in bewerkbare teksten.
  • Je kunt dit programma gebruiken om wachtwoordbeveiliging toe te passen. Verwijder gevoelige inhoud om te voorkomen dat anderen je meest vertrouwelijke zien data.
  • Voor zakelijke gebruikers is het programma zeer waardevol. Het kan batchproces omzetten, gegevensextractie, bates-nummer en watermerk.

Probeer Het Gratis or Koop PDFelement Nu!

Probeer Het Gratis or Koop PDFelement Nu!

Koop PDFelement Nu!

Koop PDFelement Nu!


author name

Carina Lange

Editor

Home > MS Word-functies > Hoe Gratis een Electronische Handtekening Maken in Word