PDFelement - Bewerken, Annoteren, Vullen en Ondertekene van PDF Documenten

2022-06-15 16:21:31 • Filed to: PowerPoint-functies • Proven solutions
Het is bekend dat met Microsoft Word automatisch een inhoudsopgave kan worden gemaakt. U hoeft alleen maar naar het tabblad Referenties te gaan en op een knop voor Inhoudsopgave te klikken, later is het klaar. Het is een van de meest triviale dingen in Microsoft Word. Aan de andere kant, PowerPoint geeft u geen optie voor het automatisch maken van tabellen. Er is echter een workaround voor een PowerPoint inhoudsopgave. Er zijn een paar manieren om een inhoudsopgave in te voegen in PowerPoint. Laten we ze eens bekijken.
Er zijn vier methoden om een inhoudsopgave te maken en elk van de manieren om een inhoudsopgave in PowerPoint te maken heeft zo zijn voordelen. Sommige zijn gemakkelijker te maken, terwijl andere er meer gestroomlijnd uitzien. Hier zijn de gidsen voor elk van hen.
Dia's verslepen is de eenvoudigste manier om een inhoudsopgave te maken. Alles wat je nodig hebt is slepen en neerzetten. Dan worden de koppelingen en afbeeldingen voor u gedaan.
De tweede manier is een beetje ingewikkelder, maar het laat u toe de titel te veranderen.
U kunt ook de Overzichtsweergave proberen. Dit is een van de snelste manieren om een inhoudsopgave in te voegen in PowerPoint.
Tenslotte kan de nieuwe Slide Zoom-functie, de nieuwste functie in PowerPoint 2019 en PowerPoint voor Office 365, worden gebruikt om uw inhoudsopgave te maken.
PowerPoint gebruikt miniatuurafbeeldingen om dia's weer te geven. U kunt elke thumbnail veranderen met een andere afbeelding. Selecteer uw volledige Zoom. Dit zal het tabblad Zoom Gereedschappen Formaat activeren. Klik op Afbeelding wijzigen en wijzig de gewenste afbeelding.
PowerPoint is een veelzijdig programma voor presentaties, maar het heeft ook zijn beperkingen. Zoals u ziet, is het maken van een PowerPoint inhoudsopgave een ingewikkelde taak. Het goede nieuws is dat u PowerPoint presentaties kan omzetten naar PDF bestanden, en zo de veelzijdigheid verhogen. Om dit te bereiken, hebt u ook een goede PDF editor nodig, nl. PDFelement. Het is zeer populair met het arsenaal aan functies. De volgende zijn de krachtige functies:
Start PDFelement en open het bestand waar u formuliervelden wilt toevoegen.
Ga naar Formulieren, en klik op Formulierherkenning. PDFelement zal automatisch spaties en tabellen herkennen en invulbare velden aanmaken. Het type formulierveld wordt automatisch benoemd aan de hand van de tekst bij het formulierveld.
Stap 3. Bewerk de formulieren
Op dit punt opent PDFelement automatisch ook de functie Formulieren bewerken. U kunt de formulieren van het ene punt naar het andere verplaatsen binnen het document. Wanneer u ze wilt invullen, klikt u op Formulier bewerken sluiten.
U kunt ook handmatig formuliervelden maken. Ga naar Formulier, en klik op Tekstveld toevoegen. Selecteer de plaats waar u het invulbare formulier wilt toevoegen. U kunt ook de optie Keuzevakje toevoegen of Radioknopje toevoegen kiezen. Tenslotte kunt u op Formulier bewerken sluiten klikken en direct in het formulierveld typen.
Om gegevens te extraheren, ga naar Formulier, en klik op Gegevensextractie knop. Als u geen OCR hebt geïnstalleerd, zal de software u vragen eerst OCR te downloaden en te installeren. Als u OCR hebt, klikt u op Volgende en dan zal de software de gegevens extraheren.
U kunt ook naar het venster Batchverwerking gaan en meer PDF-formulieren laden. Klik op Start en PDFelement zal alle velden inclusief de gegevens in de velden extraheren als één *.csv bestand.
Probeer Het Gratis or Koop PDFelement Nu!
Probeer Het Gratis or Koop PDFelement Nu!
Koop PDFelement Nu!
Koop PDFelement Nu!
Carina Lange
Editor